Yoga İle Tanıştınız mı?



Yoga zannedilenin aksine saatlerce 'Om' diye tabir edilen pozisyondan ibaret değil sevgili arkadaşlarım. Benim yogayla tanışma serüvenim bundan dört yıl öncesine dayanıyor. Sabahın 6'sında uykusu kaçan ben, Digiturk'te kanalları dolaşırken Cem Tv'de, sabah kuşağında gördüm ilk olarak. Bir tv programı olmasına rağmen birebir ders veriyormuş gibi bir hissi vardı. Hareketler seviyenize göre ayarlanıyor, bir hareket size çok zor geliyorsa onu basit bir şekilde yapıyordunuz. Ben ilk önceleri oturup ayaklarımı ileri uzattığımda ellerimle bileklerime ulaşmayı bırakın, eğilemiyordum bile :) Fakat zamanla oldu. Önce dizlerimin üstüne, sonra biraz altına en son bileklerime derken başardım bu işi! :) Vücudunuz inanılmaz esnek ve atletik oluyor. Sırt, bacak ve hatta baş ağrılarından kurtuluyorsunuz. Kaslarınız güçleniyor ve sıkılaşıyorsunuz. Daha dik ve uzun boylu da görünüyorsunuz üstelik. O çok yorucu platesle çok fazla benzer hareketleri var; fakat daha kontrollü ve düşünerek hareket ettiriyor yoga sizleri. Vücut fit, sağlıklı ve güçlü, zihniniz ise bilgiye aç ve açık hale geliyor. Neden binlerce yıldır bu eski kültürün ayakta kaldığını anlamak güç değil. Yaşam kalitesini arttıran, aldığımız her nefesten mutluluk duyuran, daha sağlıklı bir vücut ve zihin için gelin siz de bana bu yolculukta eşlik edin.  Yol arkadaşları olmadan keyfi olmaz ki =)

İşte yeni başlayanlar için basit ama çook etkili bir yoga videosu. Benim yaptıklarımla hemen hemen aynı.

Uunutmayın, DAHA GÜÇLÜ ve FİT bir VÜCUT, BİLGİYE AÇIK ve ÇALIŞAN bir ZİHİN!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder